Gospodarstwo Cantina Bravin zlokalizowane jest na zwartym i gliniastym skrawku ziemi w Campo di Pietra w połowie drogi między laguną adriatycką a górami w regionie Marca Trevigniana w prowincji Treviso. Firma Bravin zrodziła się z potrzeby zapewnienia ciągłości i przyszłości winnicy istniejącej od ponad czterdziestu lat. Jej sędziwy właściciel, nie mając następcy i perspektyw, odsprzedał winnicę Davidowi Bravin. Współpraca starego i obecnego właściciela dała początek firmie, która choć bardzo młoda, ma już bogatą historię i doświadczenie. Działalność Cantina Bravin opiera się na wykorzystaniu nowoczesnych technik i aktualnej wiedzy w celu ulepszenia procesu który w swej istocie jest i musi pozostać nienaruszony w swej naturalności i autentyczności.
Produkty Bravin są wynikiem realizacji pasji i wytrwałości. Każdy kieliszek zawiera szczyptę ziemi i haust powietrza prosto z Campo di Pietra. Smakują długą, surową zimą i gorącym latem, pachną aromatyczną wiosną, barwią się jesiennym spektaklem zachodzącego słońca. W winach Bravin spotyka się siła, finezja i elegancja.
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają nam dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować wykorzystanie przez nas wszystkich tych plików i przejść do sklepu lub dostosować użycie plików do swoich preferencji, wybierając opcję "Dostosuj zgody".
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.
Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.
Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.
Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.
Dane wykorzystywane przez dostawcę oprogramowania sklepu - Shoper S.A. Na ich podstawie dokonywane są analizy, związane z rozwojem oprogramowania, oraz mierzona jest skuteczność kampanii reklamowych. Nie są łączone z innymi informacjami, podawanymi podczas rejestracji i składania zamówienia. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Shoper.
Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.